fredag 6 maj 2011

BKV I HELGEN


VAD HÄNDER I BKV - TVÅ HEMMAMATCHER I HELGEN

Herrarna tar emot gästande Kvarnsvedens IK från Borlänge, ett lag som just nu ligger näst sist och har spelat enligt följande. Falu FK hemma 1-3, Enköpings SK borta 1-2 och Rotebro hemma 3-2. Så det här tror jag BKV ska kunna fixa faktiskt, men jag underskattar INTE. Och hoppas så klart att spelarna inte heller gör det. BKV-blogg tippar 3-1 vinst imorgon... kom dit kl 13.00 och titta (tror det är på IP?).
(Laget har för övrigt en skum hemsida måste jag säga, och enligt den så lirar dom i div 3 Norrland hehehe)

Och på söndag måste ni komma upp och stötta BKV i Pojkallsvenskan mot IFK Lidingö, med matchstart 14.00. Kan dom följa upp senaste vinsten mot Enskede tro, det satt hårt åt då och jag tror inte det blir lättare på söndag. Spännande!! Damerna missar vi för dom har bortamatch mot Vaksala, ja om man nu inte hoppar in i bilen och åker dit förstås ;) Juniorallsvenskan tuggar vidare på tisdag och det med en hemmamatch mot Upsala IF med avspark 19.30, ett måste för BKV-fans!

Själv är jag klart nöjd med att ha fått komma hem idag, trodde jag skulle bli sittande i Helsingborg fram till onsdag. Men är man på tårna och ger järnet så kommer belöningen som ett brev på posten, tänk på det i helgen pojkar och flickor... LYCKA TILL ALLA!!

TREVLIG HELG förresten, och jag bjuder på en fredagsfräckis idag... eventuella klagomål mailas till bkvblogg@klagomuren.nu
Sexåriga sonen frågar sin far:
- Pappa, jag har glömt vad det heter. Vad heter det när två människor ligger ovanpå varandra?
Pappan, något generad:
- Öööhhh... Älska?
- Nej nej, det heter något annat.
- Öööhhhhh... samlag?
- Neeeej.
Pappan, illröd i ansiktet:
- JA OK DÅ... DET HETER KNULLA!!
- Näää.... Nu kom jag på det! Det heter våningssäng.

"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar