tisdag 24 maj 2011

SVETTIG ONSDAG

DUBBLA DM-MATCHER SAMMA DAG... SAMMA TID??

Vet inte om BKV har tänkt till här eller inte, men imorgon vid 19 så spelar både Juniorer och U17 DM-matcher i Uppsala. Vi kunde ju ha hyrt en buss liksom ;) Ok det skiljer en halvtimme men ändå. Själv jobbar och sliter... *host*... jag uppe i Gävle just nu, men jag ringde ner till förbundets favvis-stad och fixade ett rum där, så jag hinner iaf kolla in en av matcherna. Det lutar åt BKV - Gusk för den lär nog bli ganska tuff tror jag, sen sticker jag ut hakan och säger att juniorerna går vidare, hoppas jag hinner se sista kvarten. Planerna ligger ju jävligt nära varandra i alla fall.
Ni där hemma, håll tummarna för BKV nu... och grabbar. KRIGA!!!!

"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar