söndag 6 oktober 2013

MÄRSTA-MATCHBILDER




BÄTTTRE SENT ÄN ALDRIG - ELLER :)

Hår kommer ett gäng bilder från matchen mellan Märsta IK och BKV Norrtälje, men som tyvärr slutade med en 0-3 förlust. Den absolut sista seriematchen blev aldrig den där riktiga urladdningen som jag kanske hade förväntat mig, det blev en "pys-punka". Medioker fotboll från ett lag som har dominerat hela serien och som ibland har känts oslagbara, blev fullständigt överkörda av jumbolaget från Märsta. Men ja, jag kan förstå det hela, och jag skiter egentligen i varför osv, våra skallar var mer inne på kvällens segerbankett och vi har ju faktiskt vunnit serien för länge sen. Så jag skippar matchanalys och åsikter, det vore orättvist med tanke på hur bra alla andra 22 matcherna har varit.... GRATTIS BKV, GRATTIS GRABBAR!!! Vi är.... top of the notch!

ps. tack för en jävligt trevlig kväll, jag älskar er!!










































 Tack Hauta för blommorna :)


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter
Mail: bkvblogg@live.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar