lördag 22 februari 2014

VÄRMDÖ



VÄRMDÖ - EN TRÅKIG LOGGA

Vi har alla olika smak men frågan är om inte minst 99% av bloggläsarna håller med mig om att Värmdös klubbmärke måste vara ett av dom tråkigaste man har sett, ever! Därmed inget sagt om deras spelare/ledare, klubb osv och alla involverade, "no hard feelings". Träningsmatch imorgon kl 14.15 på konstgräset är det som gäller, men tyvärr hinner jag inte dit pga att jag kommer att fokusera på att få hem en varg från Norge, nämligen hämta hem Luddo (en "liten" varg-jävel!)

Fan, jag längtar efter honom varje dag  och jag är fortfarande övertygad om att han skulle köra över motståndarna som förr, om inte hans jävla skador skulle skrika NEEEEJ hela tiden. Och utan att sticka ut hakan så så skulle jag våga påstå att han presterar mera än samtliga hemvändande elit-spelare rakt av ;)

Bilder från BKV - Värmdö 2012-03-30... 4-5 då.


Ludde, ribba ut mot Värmdö

"Hallå, du måste liksom springa lite ibland också" (Simon, skoja lite ok)

 Två meter försvarare... det ska svida lite


 Min lirare... sa vi att du ville ha en grym agent eller? Ring ;)
 
Vargar... älskar åskådare i alla väder, i ur och skur.


14.15  imorgon... kör Vargar!!


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter
Mail: bkvblogg@live.se

3 kommentarer:

  1. Ser fram emot den dagen jag kan få möjligheten att se din son spela fotboll, för som en trogen bloggläsare så verkar han kunna spela på alla positioner och göra det bättre än varenda än i laget, tyvärr så har skadorna hindrat honom annars hade alla världens stor klubbar stått och knackat på dörren. *HOST* . Om du undrar varför jag är anonym så är det för du verkar ju inte vara så sugen på att nämna några namn i ditt inlägg.

    SvaraRadera
  2. Du som skrev denna kommentar vet vi alla vem det är, hur kan du skriva så illa om både bloggen och stackars Ludde? Han såg till att din son fick sina passningar och sina mål, och dom trivdes med varandra. Du borde skämmas som förälder!! USCH!

    SvaraRadera