fredag 28 mars 2014

SJÄTTE RAKA

BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG - BKV BESEGRADE BELE

BKV hade ju en sen kvällsmatch i onsdags och jag kan bara hålla med killarna på deras hemsida om att jag också är väldigt väldigt sent ute. Snart två dygn sedan Vargarna tvålade dit gästande Bele Barkaby med 1-0 efter mål av Viktor K. Jag hann tyvärr inte dit pga arbete men jag ska erkänna att match mitt i veckan klockan åtta på kvällen på ett svinkallt Sportcentrum i mörkret lockade inte så där himla hårt. Men jag är i alla fall glad över vinsten och vill ju så klart alltid se grabbarna spela, fast det kommer massor av härliga seriematcher snart, det är inte långt kvar nu....
Och i helgen börjar Allsvenskan, livet leker!!

Läs mer om matchen HÄR.... eller på Bele Barkabys eminenta hemsida, HÄR.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lycka till på Åland med träningsläger och matchning BKV, eller på Bahamas som Swahn hävdar att dom är på. Tack för bilderna förresten, leverera mera. För visst är det skoj att se andra lida lite ibland. Ja ni andra vargar kan ju givetvis också maila in något om ni vill ge igen lite haha ;)
Maila alltid på bkvblogg@live.se


Adam, har du kul eller?

Henke hahahahaha  ;)


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter
Mail: bkvblogg@live.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar