onsdag 13 maj 2015

SKILJEBO SK BORTA


DAGS FÖR SKILJEBO BORTA - KAN BLI MYCKET TUFFT

Imorgon drar vargarna mot Västerås för match mot Skiljebo SK, årets lag så här långt, om man nu kan säga så efter fem omgångar. Men nog tycker jag att dom har övertygat så här långt även om det kanske inte håller i längden, eller? Idag är Skiljebo endast två poäng efter serieledande Nacka FF och dessa två lag är för övrigt dom enda som ännu inte har förlorat någon match, och när dom möttes i premiäromgången så blev det 1-1. Imponerande också att SSK bara har släppt in två mål, med tanke på att man släppte in 54 mål förra året, typ fjärde sämsta försvaret om man hård-drar det lite.

Spännande match och oviss utgång för jag tror definitivt inte att BKV är uträknade på förhand och faktum är att jag har tippat 0-3 i ett "kompis-tippande" så jag räknar med tre forwards och full attack imorgon ;) Skämt åsido, det blir tufft och jag håller givetvis tummarna för våra vargar men jag kommer tyvärr inte att vara på plats så jag efterlyser bilder... T?
Måste avsluta med att jag kommer att sakna Pettsson, krya på dig mannen, vi tänker på dig!

LYCKA TILL VARGAR!!


Seriematcher Skiljebo SK:
Nacka FF - SSK  1-1
SSK - Strömsberg  4-0
Avesta AIK - SSK  0-1
SSK - Gusk  1-0
Enskede IK - SSK  1-1

(bilden från 2014-10-11, BKV-SSK  3-1)


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter
Mail: bkvblogg@live.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar