söndag 22 januari 2017

ALBINS AVSKED


ALBIN VILLE INTE VARA SÄMRE - HÄR KOMMER HANS AVTACKNING

"Nu när jag lämnar BKV vill jag rikta ett stort tack till alla i klubben. Jag har trivts fantastiskt bra och fått minnen för livet, bland annat avancemanget till svenska cupens gruppspel. Lagmoralen i BKV är svårslagen och stämningen i gruppen har alltid varit på topp. Det är mycket jag kommer sakna, allt från att komma in i omklädningsrummet och träffa grabbarna efter den långa bussresan till att kliva ut på IP för första gången på våren. Jag kommer följa BKV intensivt nästa säsong (blir enkelt med hjälp av bloggen) och tror att det kan bli en kanonsäsong med svenska cupen till att börja med och förhoppningsvis ett framgångsrikt seriespel att följa. Nu när min bror David ansluter förblir det iallafall en Seger i laget. 

Jag har valt att ta steget till Värnamo för att jag tror att det är ett bra steg i min utveckling som spelare. Det blir även spännande att flytta till en ny om än lite mindre stad. Om jag får möjlighet så ska jag försöka ta mig till Norrtälje för att se någon match i år. Jag önskar klubben och laget all lycka inför 2017!"

Tack för allt Albin, det har varit med stor glädje vi har sett dig prestera. Lycka till i IFK Värnamo nu och jag hoppas vi hörs något i framtiden. Stor kram!

Mer info på IFK Värnamos hemsida


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter
Mail: bkvblogg@live.se

2 kommentarer:

  1. Kommer det någon enklare Silly season genomgång av serien och en förhandsranking av lagen i serien? FÖrstår om det är för mycket jobb givetvis men hade varit intressant

    SvaraRadera
  2. Hejsan.
    Jo det kommer en lag-genomgång lite senare i februari när trupper är satta. Så även när det gäller silly season, men det klart, det mest intressanta inom BKV kommer här vart eftersom. Tålamod ;)

    SvaraRadera