måndag 7 augusti 2017

BKV BESEGRADE SUNDBYBERG


BKV ÄR HETA NU - HÖSTEN HAR BÖRJAT BRA

För mindre än en vecka sedan så besegrade BKV Norrtälje Aspudden med klara 6-0 och ikväll stod det Sundbybergs IK på resultattavlan. Det hela slutade kanske inte med så stora siffror som i onsdags men 3-0 är minsann inte fy skam det heller, och det är tre nya fina poäng. Och för den storspelande målvakten Pontus Johansson så blev det andra raka "nollan", bra jobbat Pontus, hoppas dock skadan som fick dig att utgå i slutet av matchen är av enklare sort.

Matchen avgjordes i första halvlek efter med tre mål från följande spelare, 1-0 Andreas Bagger (20) som "målar" i andra raka nu, 2-0 Sylvin Kayembe (32) som leder interna skytteligan med fem mål, 3-0 David Seger (44) som bara blir bättre och bättre, tre mål totalt nu. Härligt killar och GRATTIS till tre sjukt viktiga poäng och till tionde-platsen, det blir allt fastare mark under fötterna och jag är säker på att ni växer ytterligare, läs.... 2  2-0-0  9-0  6p

(Jag är ledsen men bilder uteblir eftersom jag ej befann mig på plats, jag ber om ursäkt men hoppas att ni förstår att jag inte kan vara med varje gång. Fotot taget 8/10 2016, då vinst 3-1)


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter
Mail: bkvblogg@live.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar