torsdag 13 juni 2013

SERIETVÅN KROSSAD


 BKV UTKLASSAR ASPUDDEN - LÅNG HEMRESA, CHECK

Lagmaskinen vargarna visade upp sig ikväll och ni 411 åskådare vet vad jag menar när jag sammanfattar hela matchen i ett enda ord. U-t-k-l-a-s-s-n-i-n-g! Ni andra missade något kan jag säga. Ok, om man bortser från första kvarten så äger BKV det hela, det är som att se en dokumentär i just ämnet "Äga". Samtliga ska ha en stor dunk i ryggen ikväll, spelare, ledare och ja ni som kom och tittade också det var ett ovanligt bra drag på alla tycker jag... en fotbollskväll att minnas :) Att Norrtälje rycker i tabellen gör ju inte saken sämre och åter igen ett grymt försvarsspel och målvaktsagerande, en nolla IGEN!!

Aspuddens första 15 var bra, kvicka fötter, kontringssnabba, och en sån där "stressad" spelstil som gör att man blir lite orolig. Men efter ett tag så lugnar vargarna ner sin spelnerver och bara tar över. Andreas Lindströms första halvlek var ju makalös, först 1-0 sen rycket och inlägget till Andrés 2-0, fan jag fick gåshud. Kims frispark till 3-0 mmmm, Andrés krigande till 4-0 lysande, och Simons 5-nolla så iskallt. Ja ta mig fan, det var genomgående skitsnygga mål till råga på allt... var det Brasilien eller? Skulle åter igen kunna nämna samtliga spelare men jag lägger upp laguppställningen istället så ser ni vilka som fick "Fem Vargar" ikväll.... 1 Anton H, 2 Daniel P, 3 Oskar K, 4 Anders B, 5 Henke H, 6 Simon S, 7 Micke S, 8 Andreas Ba, 11 Andres T, 12 Herman C, 13 Christopher S, 14 Kim A, 15 Fredrik W, 16 Sebbe B, 18 Viktor K, 21 Andreas L, 22 Andreas Ö.

Nej, nu måste jag tömma kameran och grejsa lite, men jag är ledsen för jag kommer inte att hinna publicera ikväll. Jag måste åka in till Stockholm (!) om en halvtimme och kommer inte hem förrän mitt i natten, så ni får ha tålamod till imorgon. Sorry!!

TRE SNABBA
- #10 i Aspudden... gnälligaste i år, ojojoj. Men så blev det rött till slut också.
- Kö ut från parkeringen, det är inte ofta haha
- Hauta, stanna i Spanien du, det här fixar vi ;)
ps. Varför fick inte BKV straff på övertid, han fick ju t.o.m gult? Jag har bildbevis på att det var det.

OBS . MER BILDER IMORGON... (om det nu blev något, skitsvårt kvällstid)


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar