onsdag 4 maj 2016

OAVGJORT MOT KARLBERG


BKV BEHÅLLER SERIELEDNINGEN - TROTS POÄNGTAPP

BKV:s segersvit bröts tyvärr ikväll men man är fortfarande obesegrat, och det efter 1-1 hemma mot Karlbergs BK. KBK var riktigt bra men lyckades ändå inte avgöra det hela trots ledning 0-1, men var verkligen bollen inne, jag törs inte säga men det såg jäkligt förvirrat ut och domarna var inte helt övertygade. Skoghen såg dock till att kvittera inte så långt efter det och BKV växte i andra halvlek och båda lagen hade ett par bra chanser. Personligen tycker jag att det var helt ok att dela på poängen även om man så klart hade velat ha haft alla tre.

En enkel sammanfattning ok, för jag tror inte att jag ska försöka mig på allt för detaljerade matchreferat eftersom jag knappt hinner se något bakom kameran, så kolla in sånt på lagens respektive hemsidor. Men vill ni ha det hädanefter så säg bara till.

FEM SNABBA
- Gassama, hur fan kan man bara lyckas med att bli utvisad för två gula, som inhoppare i 72:a?
- Karlbergs Westin och Karelius, vilka fötter och vilken speed. Tittar dom upp mer så ojojoj.
- Plussar tre vargar idag, Noi, Fredde och Oskar. Backlinjen vann lätt.
- Orolig för Skogh och Bella, är ni med mot Sollentuna.
- 252 pers en onsdagskväll kl 20.00 (?) Bra jobbat publiken!


Noi i närstudie 

Dede 

Jim har full koll 

Kolla in Oskar 

Noi högst igen, grym 

Noi köttar... blev till slut planens gigant 

Fredda och Sunday 

Som oxar där uppe, deras köttare och våra mittbackar 

Älskar Antons fokus 

Som sagt

Kung Orra rensar

 Fredde och målskytten Skogh

Haha, Noi och 300 kg Karlberg

Å Kim ba 

Du är grym Fredde! 

"Burre" skjuter så tiden stannar 

Matchen i matchen igen... gissa vilka

Aj!

Gang-bang 

En bra bild bara ;) 

Pisha, Burre, Brrrwaa... vad ska jag säga haha


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter
Mail: bkvblogg@live.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar