lördag 19 november 2016

TVÅ DAGAR KVAR


SVENSKA CUPEN - VEM BLIR DET, AIK?

Imorgon söndag så avgörs det, slå på TV4 play klockan 16,00 och följ lottningen till gruppspelen i Svenska Cupen. BKV Norrtälje är nämligen med där och kommer att få spela hemma 18/2 eller 19/2 mot något av dom högst rankade lagen (bortadatum, 25/2 eller 26/2).

AIK är rankade etta och Dalkurd sexton, så det blir antingen någon av dessa eller IFK Göteborg/Sirius, Östersunds FK/Hammarby, Djurgården/Helsingborgs IF.
Ytterligare fyra grupper har en möjlig lottning, IFK Norrköping/Halmstad BK, Elfsborg/Falkenbergs FF, Kalmar FF/Gefle IF eller Örebro SK/Häcken. BKV avslutar sedan med bortamatch första helgen i mars mot ett av 8 möjliga lag. Degerfors IF, Åtvidaberg, IFK Värnamo, GAIS, Örgryte, Varbergs BOIS, Ängelholms FF eller Trelleborgs FF.

Allting låter väldigt komplicerat men som sagt, kolla in lottningen så kommer du säkert att förstå bättre. Det här kommer att bli hur spännande som helst och som jag sa på festen grabbar, det här är er livs chans, ge fan ALLT!! Behöver ni mental coahcing så maila mig och jag kör ett kvartssamtal med er, mano mano eller via telefonen, jag har erfarenhet, det vet ni. Jag skojar inte!
Men Jim och Oskar, knallkorkar.... hur kan ni önska AIK, ni kommer ju att bli tunnlade ;)

NT. (tidningen som verkligen har vaknat till liv, fortsätt så NT)


ps. saknar en idrottsgala-biljett, någon i styrelsen som har en över?
ps2. mitt facebook-konto är fortfarande kapat av fb haha,,, det kommer att bli ett nytt inom kort.


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter
Mail: bkvblogg@live.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar