fredag 9 mars 2018

TRÄNINGSMATCH ÖSTERÅKER


TRÄNINGSMATCH LÖRDAG 10/3 - IFK ÖSTERÅKER

Imorgon lördag så kliver BKV ut på konstgräset igen, nu för träningsmatch mot IFK Österåker (div 4 N). Så om ni är lite fotbollssugna så har ni alltså chansen att få se killarna spela igen, och avsparken sker klockan 14.00. Österåker har spelat av tre träningsmatcher sedan tidigare, Älta IF 3-4, Brottby SK 0-3 samt Hanvikens SK 2-1, samtliga på hemmaplan. Lycka till BKV!

Jag ska försöka komma upp och se matchen och fixa till några bilder, men är lite osäker på om jag hinner... och sen var det ju här med vinter, snö och vindar. Längtar till våren och seriestarten nu.

ps. missa inte NT:s suveräna avsked av Andreas Bellander, jag återkommer själv i ärendet framöver. Kan ni inte läsa det pga plus-tjänsten så kommer jag att publicera det här inom kort, jag tjuvlånar ;)


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter
Mail: bkvblogg@live.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar