lördag 23 juli 2011

FÖRLUST I TRÄNINGSMATCHEN


BKV LYCKADES INTE BESEGRA FARSTA

Dagens träningsmatch innan serieuppstarten gick väl kanske inte så där jättebra resultatmässigt, men det var ett bra motstånd och en bra genomkörare inför "verkligheten". Jag såg dock inte hela matchen då jag var tvungen att transpotera hem några juniorspelare som varit ute på andra fotbollsäventyr. Hann tyvärr se 0-1 målet och det var i mina ögon sett en typ "markeringsmiss" ;) Men som sagt Farsta är ju inte att leka med, med tanke på deras tabellplacering och att dom också hade några ganska bra lirare i Dahl, Dodo och Catenaccis. Men rätta mig gärna om jag har fel, var inte hela första halvlek lite "stirrig"? Och jo det var även jag, fick bara med mig ett par bilder hem, och dom var kassa :(

Nästa BKV-match blir i Pojkallsvenskan mot Sollentuna hemma på lördag nästa helg. Be there!


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar