söndag 19 februari 2012

BAJEN KAN INTE VINNNA


BKV KLAPPADE TILL HAMMARBY - VANN TRÄNINGSMATCHEN MED 5-1

Följande kan läsas på Hammarbys hemsida om dagens motståndare "Här spelar morgondagens grönvita stjärnor. Hammarbys juniorlag tillhör de absolut främsta i Sverige, här huserar mängder med talanger.".... ja eller hur?

Nu hann jag tyvärr inte se hela matchen så jag ger mig inte på att analysera det hela med mer än att ovanstående text. För jag tycker det är märkligt om inte ett av sveriges bästa U19-lag kan bättre än så här, ok att dom levererade bollen snabbt och precist men 1-5... Kanske målvaktsproblem ;)
Matchreferat lär komma på BKV:s hemsida, håll koll!

Härligt BKV, en skön styrkemätare, och även om det "bara" är en träningsmatch så njuter i alla fall jag av att Hammarby förlorar... stort! Sorry Hauta ;) En bra helg annars där vi vinner alla tre matcherna med klara 14-2 i målskillnad. Ta med er det på träningarna under kommande vecka så kör vi nästa helg igen!


Målskytten Swahn i färgranna skor

Bellanders har koll på "storken"

Mera Bella

Lite mer folk idag än igår

Stefan stabil igen, bättre än Rami

BKV flyger högst

Och rensar längst hehe

Adam i en stilstudie

Tyvärr blev han lite bortsnurrad här

Bänken med en spelsugen Andreas

Undrar vad som pågår här


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar