onsdag 8 augusti 2012

ESKILSTUNA HADE FLYTET

BKV FÖRLORADE BORTA IKVÄLL - UDDAMÅLSTORSK I SLUTSEKUNDEN

Vet inte så himla mycket om vad som hände borta i Eskilstuna ikväll mer än att BKV U19 förlorade sin match mot hemmalaget IFK Eskilstuna, och att vinstmålet kom till i matchens sista minut på en markeringsmiss. Fan va surt! Lite dubbel-surt med tanke på att just IFK kvitterade i slutminuten även här hemma i Norrtälje när dom var på besök i våras. Ett spök-lag!

Dagen efter... men hittar väldigt lite om matchen, IFK skriver dock tre rader här.

Det blir förmodligen en låååååång resa hem mitt i natten, mitt i veckan för våra junior-vargar varav några stycken till med är lätt förkylda. Välkomna hem och deppa inte, det kommer fler matcher. Tyvärr så väntar ju FC Gute i helgen och dom verkar ruskigt bra just nu, så jag hoppas verkligen att ni får ihop ett gångbart lag till dess för som det såg ut ikväll så saknade jag ett halvt lag. Och det i en sån här viktig hängmatch. Kvarnlöf tex, eller Herman, Simon, William, Marcus, Matte osv? Var var dom, sjuka, bortresta? Obs med ALL respekt för dom som spelade idag... nä bit ihop grabbar, ni ska ha cred, bra jobbat!!!

Ps. Du vet vem, kämpa... Önskar jag kunde bjuda på en räkmacka ;)


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar