tisdag 18 oktober 2011

DÖ-VECKA


LUGNET EFTER STORMEN

Trots piskande höstväder på östgötaslätterna så kände jag idag att "Fan va lugnt det blev nu, ingen fotboll alls, tomt. Inga matcher, resor blabla". Bara "slutna" träningar för grabbarna. Som för övrigt inte ens fick en veckas ledighet efter seriespelet... och... ett hårt kvalande, hårda bud där tror jag hehe. Förresten, jag undrar vad som händer med alla nu, träningar, lag, spelare osv. Hoppas att allting rullar på, att alla trivs, och att BKV växer hårt nu under årets mörkaste tider. Gemenskap, vilja, harmoni och energi... tillsammans kan vi ;)

ps. Det kommer att bli sporadiska inlägg nu kan jag säga, om det inte dyker upp något skoj. Eller vad säger ni läsare? Ska jag stänga skiten till nya säsongen, nä det gillar bara antiblogg-bitterkommentatörerna, och det ska jag inte ge dom. Det får bli lite då och då helt enkelt.... håll koll ;)


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar