fredag 7 oktober 2011

SISTA OMGÅNGEN


BLIR DET KVAL ELLER DIV 3 FÖR BKV

I helgen smäller det, då avgörs hela säsongen för BKV:s del... och Faluns. Vinst eller oavgjort för våra gubbar och BKV får kvala (återkommer om det i så fall), men vinner Falun så tar dom den platsen och vi får lira nästa säsong i div 3. NU JÄV*** KRIGAR VI JÄRNET!! Har jag inte sagt det förut så gör jag det nu, "Ni har INGENTING att förlora nu, men allt att vinna!" KÄMPA BKV!!

Norrtälje Tidning hade ett reportage idag och HÄR kan ni läsa vad som stod där. Bella Sr uttalade sig klockrent och jag känner mig genast lugnare, för nervös är jag, huvva! Vad det gäller Falu FK så hörde jag att Gabriel Gyllenvåg lovade att dom skulle vinna över Norrtälje, och att dom är favoriter enligt spelbolagen. Nä, det här fixar ni grabbar, Falun åker ur i år....

Vem vinner då? Jag sa Enköping innan säsongen så mitt tips är nära att gå in just nu. Agent Mörk sa Gusk eller Sandviken, och imorgon får vi veta vem som tippade sämst/bäst. ESK möter Västerås IK hemma medan Sandviken tar sig an Spårvägen på bortaplan. Känns vidöppet då det bara skiljer två ynka poäng mellan ettan och tvåan, men vinner Enköping sin match så vinner dom serien. Gusk är som bekant redan borta ur bilden sedan länge, och det var ju jätte-trist!

ps. Om jag inte åker med imorgon, så lycka till alla. Jag kommer att sitta med Iphone, padda och dator för att bevaka er minut för minut i så fall. Jag är med er oavsett ;)


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar