fredag 16 mars 2012

VAD HÄNDER I BANJO-LAND


TRÄNINGSMATCH BORTA - LYCKA TILL GRABBAR

Imorgon drar Vargarna till Gimo för en ny träningsmatch, och där möter man alltså Gimo IF FK, ett div 4 gäng som har en hel-död hemsida. Tydligen så skulle dom ha matchat i onsdags mot Sirius, men vad jag har förstått så blev det inställt. Har bara hittat resultat från en spelad träningsmatch och det var mot Brynäs, som dom för övrigt vann med 3-2. Skit samma, men det är alltid lite roligt att se hur det har gått osv... tycker jag ;)

Kikade nyss in BKV:s hemsida om läget i truppen och ser då att det jag har skrivit här ovan blev helt onödigt, för det står nästan exakt likadant där haha. Fler som gillar att "kolla av" tror jag. Och truppen var inte klar än utan tas förmodligen ut just i detta nu, träning pågår.... (korrigering här, Jacob och Tobbe saknas så klart. Men dom kommer snart tillbaka, hungrigare än någonsin... och L hehe.)

Lycka till imorgon allihopa, och jag hoppas vi ses på kvällskvisten.... PARTY!!




"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar