lördag 14 april 2012

GÅR OCH LÄGGER MIG IGEN


PREMIÄR OCH PISSVÄDER - MATCHEN INSTÄLLD?

Vaknar upp till ljudet av en dampad fastighetsskötare som tok-plogar utanför sovrumsfönstret, och innan sömnruset försvunnit så hann man tänka "vilken dåre, plogar han grus... en lördagsmorgon... idiot!" Men sen så slår verkligheten till. För när man kikar ut mellan gardinerna är det som att få en rak höger rätt på hakspetsen... SNÖHELVETET är tillbaka!! Seriepremiär och så detta, fan!

Nä, matchen är nog lite i fara nu, för jag hörde att vägen var avstängd för en stund sedan och det bådar inte gott. Ishalka och stormbyar. Vore ju hemskt trist om det blir så, men ska man tänka positivt så... vad är det för fel på en pizza i soffan, lite trav-tv och kanske en öl eller två ;)

BKV-Blogg avvaktar under förmiddagen och inväntar lite information....


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

6 kommentarer:

  1. Kommer du att följa/kommentera matchen?

    /Micke B

    SvaraRadera
  2. Håller på att kolla upp det med en som ska dit... isf lägger jag upp här kontinuerligt ;)

    SvaraRadera
  3. Sophie ska dit och kommer att messa över info... så ja, du kan kolla in hennes kommentarer på facebook, eller här på bloggen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej igen! Tidigare kunde man på någon sajt följa direktrapportering från en match! har glömt var fan man hittade den?? Vet du ?

      Radera
  4. Tror inte det funkar i div 3, ska kolla lite snabbt. Hittar jag något så återkommer jag, men som sagt...

    SvaraRadera