lördag 28 april 2012

VAD HÄNDER MOT BSK?

BKV BORTA MOT BOLLSTANÄS - DET BLEV TORSK

Jag valde att inte åka iväg till dagens bortamatch mot Bollstanäs, och försöker nu hänga med så gott det går på distans. Och jag fick precis höra via Susanne Mattsson att domaren har blåst för halvtidsvila och att det står 0-0 på resultattavlan. Kom igen nu Vargar, KRIGA!!

Återkommer om det händer något, så håll koll...

UPPDATERINGAR:
Min 46, 1-0 Bollstanäs... Aldin Dibranin så klart (tror jag)
Min 76, 2-0 Bollstanäs... och lite "ridå ner" för BKV tror jag... eller?

Matchen slut och BKV inkasserade säsongens första serieförlust, jag har inte en susing om hur spelet såg ut eller vad som hände. Men vi återkommer till det senare. Skit också!
Grabbar tänk nu på att inte synas ute på stans krogar ikväll, efter en förlust stannar man hemma ;)

"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar