söndag 2 september 2012

HÅLL TÄTT BAKÅT


 IMORGON KOMMER ENSKEDE - TUNGA KILLAR

Ny match i Juniorallsvenskan imorgon, och serietvåan Enskede IK kommer till byn. Ett lag som jag tror tar hem det hela, så det blir till att fokusera, koncentrera och eliminera imorgon vargar. Bit dom!!
Hade jag varit PJ imorgon så skulle jag skippa spelarutvecklings-biten och gå på en lektion i "tjonga, förstöra, och punkta deras #13 David Lividikos", en lite annorlunda dag på jobbet typ hehe. Jag hoppas ni förstår ironin bakom det hela, om inte så ber jag om ursäkt ;)

KRIGA BKV!!

Kom och stötta BKV kl 14.00 på Sportcentrum,
Trupp: Sebbe, Johannes. Sam, Robin, Axel, Skoog, Mårdberg, Herman, Crille, Svecke, Alexander, Isa, Matte, Sirre

ps. Bilden är från 2010, en helgalen domare i Enskede som "ogillade" BKV hehe


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar