torsdag 2 maj 2013

IVAN TURINA



SÅ TRAGISKT - AIK:S MÅLVAKT IVAN TURINA DÖD

Usch... jag är jätteledsen idag. Såg pressträffen nyss och grät lite som ett barn för mig själv, det känns så tungt. Jag har fortfarande en stor klump i halsen och det mesta känns ganska oviktigt just nu. Vi är/var inga nära vänner men jag har pratat med honom flera gånger och det var en kanon-kille. Sista gången här i Norrtälje faktiskt när dom var här och spelade en träningsmatch, han garvade som vanligt och dunkade mig glatt i ryggen. Precis som alla andra AIK-spelare har han för ALLTID en plats i mitt hjärta, jag lider med nära och kära, speciellt hans gravida fru Senka och dom två tvillingarna. Ivan togs ifrån oss alldeles för tidigt, .... Vila I Frid vännen!!


Bilder från träningsmatchen AIK- GIF Sundsvall i Norrtälje 2012-06-19





"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar