fredag 10 maj 2013

UNIK IMORGON



BKV-BLOGG TROR PÅ - KNOCK THEM OUT

Kommer tyvärr att missa hemmamatchen imorgon lördag, så jag är lite små-irriterad men samtidigt glad då det är en släkthögtid som jag inte vill missa. Att inte få sin lilla veckodos av vargar svider men jag fär väl svänga in på Kolmården en snabbis på vägen hem för att titta på våra kompisar där. Vad det gäller matchen så tror jag på knock. Fast allvarligt, även om nu UNIK annonserar skador och eventuella bortfall och blabla så är det bara att ha full respekt och fokus på den här matchen. Och om ni har det vargar så vinner ni detta, jag lovar..."BKV-Blogg said knock you out".
LYCKA TILL VARGAR!!


UNIK funderar HÄR.
BKV funderar HÄR.

ps. mittbackar, se upp för #23


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar