söndag 11 december 2016

SIMON STANNAR


NY PÅSKRIFT - SIMON SELLIN STANNAR

BKV kan slappna av lite ytterligare, duktiga Simon Sellin stannar kvar och det kan innebära mer än ni läsare tror. Ett energiknippe som gått ner en position men som samtidigt har utvecklats. Ja jag behöver inte skriva mer om det för det går att läsa i NT, och jag blir åter igen imponerad av ko-bladet, dom försöker ju verkligen hänga med nu. Härligt Norrtelje Tidning!!

När jag träffade Simon senast så pratade vi om det hela och jag tror att det här kan bli jäkligt bra, jag får be att återkomma med en intervju med Simon om han ställer upp, om honom och läget i BKV. Bloggen ser Simon som en spelare som kan få en grym säsong med lite mer kötta... Spännande :)


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter
Mail: bkvblogg@live.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar