lördag 3 februari 2018

GRATTIS HACKE

(Foto: Martin Ridderstolpe NT)

HACKE LUTHER - ÅRETS TRÄNARE/COACH

Ett stort grattis till Hacke Luther för priset som årets tränare på Idrottsgalan. Det är du väl värd och all lycka till i fortsättningen med Rimbos damlag.

Personligt tal till dig från mig:
Hacke, Hacke, Hacke... jag har varit över hela fotbolls-Sverige med dig och jag gratulerar verkligen från hela mitt hjärta över att du fick ett så fint pris på årets Idrottsgala. Jag har upplevt Pojkallsvenskan, DM, Gotland,, Åland, Halmstad, Helsingborg, Örebro, Jönköping, Danmark Höst/Vår sparken och alla hundratals matcher i seriespelandet med dig. Vi har precis som AIK varit överallt, och ja vi har till och med besegrat dom. Och det har varit fantastiskt skoj och jag kommer för alltid att bära med mig alla minnen, dåliga som goda. Vilken resa du har gjort. Grattis Hacke och tack för ditt engagemang! ps. jag tror att alla killarna i p94 hälsar till dig.







"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter
Mail: bkvblogg@live.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar