måndag 29 april 2013

BKV U FÖRLORADE


 BKV TAPPADE LEDNING - OCH FÖRLORADE I SERIEPREMIÄREN

Jag råkade befinna mig i Västerås på jobb så jag stack snabbt bort till Wenströmska IP för att i alla fall kolla in första halvlek. BKV U mötte ju Syrianska i sin seriepremiär. Tyckte det såg helt ok ut dom första 45 och BKV hade attack på attack medans Syrianska mest sparkade långt och sprang. 1-0 på en frispark från Isa (tror jag), och Ludde på topp hade ett par riktigt bra nickar varav en satt i ribban. Lite slarvigt spel annars, men jag ska inte referera matchen utan det hittar ni säker på hemsidan lite senare HÄR.

Vad som sen hände i andra har jag ingen aning om, mer än att syrianerna vände och vann med uddamålet, 1-2. Surt för killarna, med tanke på måndag, match kl 19.30 och en lång jävla resa hem, en usel dag och en usel tid. Lider med er!! Bra jobbat iaf, och nästa gång tar ni dom!

ps. Förresten, visste inte att det var särskrivning på Väster  ås.


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar