fredag 12 april 2013

SERIEPREMIÄR


JAHA JA - DÅ KÖR VI DÅ

Imorgon smäller det ÄNTLIGEN!! Seriepremiär på hemmaplan mot Märsta IK, och det klockan 14.30 uppe på konstgräset. Ett MÅSTE för er som kallar er för riktiga supportrar och vargar :)
Jag tänker inte skriva något om motståndarna för jag tycker det finns tillräckligt både på BKV:s eminenta hemsida och Svenska Fans. Så jag lugnar ner mig idag med detta lilla inlägg mest bara för att på:a för matchen och ska jag vara riktigt ärlig så är jag nog ganska nervös också hehe... Det blir tidigt i säng ikväll, gröt och taggtråd till frukost, 500 sit-ups och sen en stor jävla påse jävlar anamma till lunch, och har man lite flyt så firar man en seger-whiskey på kvällskvisten. LYCKA TILL NU GRABBAR, OCH GE JÄRNET GRABBAR!!

ps1. Tippade helgalet senast 3-1 blev 0-3 haha, men försöker igen och nu med 1-0 till BKV. Kan man gardera med 1-1?

ps2. Förresten, Henke Holmström är tillbaka i BKV Norrtälje, välkommen hem så klart.


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar