fredag 5 april 2013

HILLE IF


NY TRÄNINGSMATCH IMORGON - HILLE IF GÄSTAR NORRTÄLJE

Jag missade förra helgens match pga av påskfirande i Jämtland, ja vissa saker kan man bara inte vara utan. Traditioner och familjer går faktiskt före BKV ibland, så även om ni hade spelat på söndag när AIK gör hemmapremiär i Allsvenskan. Men imorgon ska jag försöka hinna med att se killarna spela skjortan av Hille från Gävle. Eller? 14.15 på konstgräset... Be there!!

1-0 senast mot Älta och målskytt Kim (på bilden), som jag hoppas kan hålla fokus på fotbollen nu och inte en massa "annat" (ryktena går ;) Laguppställning ser ni som vanligt på BKV:s hemsida HÄR, noterbart med en Henke i laget igen, och ett par killar som jag aldrig har sett förut. Och av dom vill jag se resultat direkt.... och så även från några till i laget som varit relativt sömniga på sistone. Jo jag börjar bli mer och mer taggad nu, det börjar ju dra ihop sig och jag börjar känna "vittringen".
Vargar... jaga dom jävlarna!



ps1. Missförstå mig INTE, jag tycker BKV ser tunga ut och jag håller fortfarande på att fundera på om jag ska "betta" på etta eller tvåa i serien.

ps2. Missa INTE BKV-Fans hemsida, som äntligen har börjat sprattla till.

ps3. ("Ludde L spelar med U19 efter ledighet") Som mittback?... Flåt men jag fattar INTE.  



"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar