lördag 13 april 2013

VINST I PREMIÄREN

(bild saknas haha)

HÄRLIG VINST I PREMIÄREN - BKV KRIGADE HEM TRE POÄNG

BKV - Märsta IK 4-1... och det i seriepremiären, ja det känns ju jävligt skönt, eller hur! Och som man gör det sen, vänder upp ett snopet 0-1 underläge till 3-1 innan halvtidsvilan och avrundar sen med ett 4-1 mål i andra halvlek. Målskyttar Andres 2, A-bella och Kvarnlöf. Härligt att se att vargarna aldrig viker ner sig idag, trots att gästande Märsta stundtals spelar riktigt fult. Fast jag tror att det i sin tur underlättade för BKV då dom ju fullständigt tappade fokus på att "spela fotboll", för när man väljer att klippa spelare istället för att vinna boll, ja då blir det problem liksom. Skit samma.... BKV krigar helt enkelt ner dom och vinner stort, och det är bara att gratulera till tre härliga poäng. BRA KRIGAT VARGAR!!!

Det sjukt tråkiga var att min kamera havererade efter tre minuter, och jag fick ingen ordning på den. Så nu är jag lite orolig för att den har tagit sitt sista andetag efter att ha fotat typ 15.000 vargar eller nåt åt det hållet. Vi får väl se  vad som händer... sponsor sökes fortfarande ;)
Fick i alla fall ett litet sött foto, D-Bella får grattiskramen av mamsen... den är du värd ;) ;) Förresten, hela backlinjen borde få en stor kram idag, jag älskar backar som bara gör det dom ska. Kram!


Men nu blir det semifinal i FA-cupen och Millwall - Wigan, missa inte den på tv10 18.15. Är det någon match jag hellre hade velat sett live idag så är det den här. Stämningen på "The Den" måste vara brutalt bra idag, förresten, den är alltid på topp där.

ps. Återkommer senare ikväll med lite mer så håll koll....


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar