söndag 27 maj 2012

NY FÖRLUST FÖR JA-LAGET


  DAGENS BORTAMATCH MOT ENSKEDE - SLUTADE MED FÖRLUST

Jag var inte med på dagens match så jag vet inte så himla mycket om själva matchen, men jag har snappat upp några saker. Bland annat att det stod 2-1 till Enskede vid pausvilan, men att det slutade med en 5-2 förlust. Hörde också att det saknades några spelare, sjuka? Samt att en i truppen fick tuppjuck och drog på sig rött kort, ja det är sant. Tre röda kort nu på två matcher.... "tog bort det jag skrev här, får nog bara skit om det står kvar men ni kan säkert ana haha.

Förresten, Enskede var tydligen bra, en stabil defensiv som låter smått tråkig, men dom gör ju ändå fem mål så det kan ju inte vara helt fel framåt heller liksom. Så det är bara att lyfta på hatten och gratulera till segern. Nu leder dom serien och jag tror fortfarande på att dom slutar minst tvåa när det hela är över.


HÄR kan ni läsa ordförandes syn på matchen, låter dock lite überpositivt efter en stor-torsk anser jag ;) Undrar vad Peter tyckte?


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar