onsdag 19 oktober 2016

VILA I FRID THAGE


IDAG STÄLLDE THAGE IN SKORNA - VILA I FRID

Nittiotre år gammal hann han bli, BKV Norrtäljes legend Thage Matsson (andra fr vänster). Han somnade ikväll in för att spela på molnen ovan oss och jag är glad över att ha fått lära känna honom under min lilla period i klubben. Minns när han en gång klappade mig på axeln och sa att "jag tycker att du skriver så bra på din blogg, jag läser den varje dag". Så det är med sorg i hjärtat som jag konstaterar att jag har förlorat en läsare, en äkta klubbsupporter och en sann vän, Vila i frid Thage.

Bilden.


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter
Mail: bkvblogg@live.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar