lördag 4 juni 2011

0-2... F


TORSK I VENDELSÖ - MEN FEST PÅ STADION

Kort matchreferat ligger på hemsidan för den som är nyfiken men det står inte mycket mer än att vi inte lyckades idag. Surt! Och att vi lika gärna hade kunnat vunnit den här matchen med lite flyt. Men vi kommer inte igenom, vi nöter och nöter, mot ett långbolls-lag som gör det dom ska. 0-1 målet kommer lätt att bli ÅRETS offside-mål. Horribelt att en utbildad domare inte kan bättre, huvuddomaren konfererade en minut men dömt var dömt liksom. Förresten, linjedomaren ville ha tillbaka sin penna på parkeringen efter matchen och då frågade jag om han borde köra bil... med tanke på att han såg så jä*** dåligt. Och nä, han fick inte tillbaka sin penna.

Jag sammanfattar det hela med att hänvisa till gårdagens inlägg om de sanna hjältarna, tack för att ni ställde upp killar. Med så kort varsel hoppa in och offra en lördag, det är riktigt stort tycker jag. Trist att vi inte fick komma hem med tre poäng, nästa gång då tar vi dom.

FEM SNABBA
- Medan andra festar loss på stan, står jag hemma och tvättar matchställ....
- Christian hade kunnat gjort årets mål, en lobb-lyra från mittcirkeln som målisen tippade ut.... uuuuuu
- Kul att man tog med sig kameran, men inte hade fokus att fotografera haha... och när jag kom hem så upptäckte jag att jag hade glömt batteriet hemma ;)
- Tack till Perre för hjälpen, men HUR f** lyckades han bränna 40 liter soppa på 18 mil med min bil?? Och det utan att ha slagit på turbo-chippet haha
- Hoppas ni grabbar som plockade prylar på Stadion ikväll hade kul, mycket brudar var det iaf.

ps. hästjobb av Hacke som styr upp allting från utlandet och offrar lördagsnätter för laget. Eldsjäl!!!

"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar