lördag 13 augusti 2016

EN KVARTS MILJON


BKV BLOGG FIRAR 250.000 BESÖKARE - HELT OTROLIGT

EN KVARTS MILJON besökare på den här lilla sketna division två-bloggen, kan inte riktigt fatta det faktiskt. Är jag verkligen så bra haha :)  Att passera dom siffrorna trodde jag inte på i min vildaste fantasi när jag drog igång det hela för ett antal år sedan, men det är ju hur skoj som helst. Ok det är inte helt lätt heller och det kräver en massa tid som man aldrig får tillbaka osv, men allting bygger ju på att jag tycker truppen i BKV Norrtälje är värda all uppmärksamhet som går att ge, se det som en sponsring från mig helt enkelt, hade jag fått en krona per besök så hade ni fått... 250.000 kr!

Jag tackar och bockar för alla er läsare, trogna som troll. Fortsätt med det och sprid gärna budskapet vidare, vem vet, vi kanske når en halvmiljon nästa år :) TACK!


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter
Mail: bkvblogg@live.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar