lördag 20 augusti 2016

JÄVLA TROLL


TREDJE GÅNGEN GILLT - ATT SKRIVA OM BKV HAR SINA SIDOR

Det här är tredje gången gillt nu som det "ramlar"in ett dödshot och jag kan bara inte begripa att en sketen div 2 klubb kan reta upp folk så till den grad att man över huvud taget ens orkar gå så långt? Jag har blivit hotad förr och kommer förmodligen att bli det igen av diverse troll som inte har kurage att skriva vilka dom är eller som inte vågar ses man mot man, och det är som vanligt bara patetiskt. Har bett samtliga om en "dejt" men ingen vågar... inte ens i Uppsala.

Kan inte låta bli den här gången så jag citerar några av din ord/meningar, är det ok tro?
"Slå in min skalle med ett järnrör", skulle du verkligen kunna göra det, är det så illa? "Knulla min mamma", ja lycka till för hon finns inte längre. "Jag vet var du bor", ja men välkommen på en fika då. Vill du något så hör bara av dig, maila bkvblogg@live.se eller ring mig på 0730-872938. Vågar du det eller är du rädd för att åka på stryk :)


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter
Mail: bkvblogg@live.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar