fredag 21 april 2017

BILDSPELS-TEST


TESTAR BILDSPEL - PÅ YOUTUBE 

Pressade in 162 oredigerade bilder för att se hur det såg ut, och här är resultatet. Och nej det är inte mitt eget musikval även om jag gillar "tyngden" lite, bara förvalda slingor att välja bland.
Är det något att fortsätta med tro? Dålig upplösning men nästa gång kan jag ju försöka redigera det hela, orkar inte just nu. Förresten, om nu någon av er spelare vill ha personliga bilder så hör bara av er via mail/FB/tele så kan jag dra av ett gäng på er i någon match, och det finns ju en hel del i arkivet också kan jag meddela, typ 20.000 någonstans :)


 "Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter
Mail: bkvblogg@live.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar