lördag 31 december 2011

GOTT NYTT ÅR VARGAR


UT MED DET GAMLA NU - 2012 KAN BLI BRA

Kunde kanske lika bra ha postat förra årets inlägg, men någon kanske skulle komma ihåg det och då skulle det bli lite pinsamt haha. Nej jag ville ha något färskt och fräscht, som en nyuppdragen purjolök ur sitt eget grönsaksland. Ni vet, doften, jorden, knastret, livet, energin.... det är lite så jag känner nu så här sista dagen 2011. Vill ni ha lite gammalt från tex 2009, kolla här.

Jag vill se BKV taggat som fan 2012, spelare som "lirar" med varandra, leenden vid vissa tillfällen och morrande tänder vid andra. Att synka detta är ju inte helt lätt... men ändå inte. Dom som fattar, fattar, resten får tränare och ledare guida... eller kom till mig ;) Och jag hoppas verkligen att rätt spelare får chansen nu, det här blir ett känsligt år, och med tanke på att vi sumpade "trean" och så även en del spelare, så är det nu viktigt att fråga sig själv... Vad vill jag!? Tänk dock på att du ALLTID har stöd från klubben, publiken och bloggen så klart. Vi står vid DIN sida 2012!!

ps, Personligen har jag två nya mål, en ny kamera, och att L inte halkar mellan stolarna ;)


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar