fredag 22 juni 2012

MIDSOMMARFEST


BKV MIDSOMMARFIRADE I SOCITETSPARKEN -  SOL, LEK OCH KANONVÄDER

Kom precis hem efter några varv i Socitetsparken där det var full rulle med midsommarfirande människor. Och vad jag kunde se så var det succé, mycket bättre än att ha det hela upp på Nordrona tycker jag. Massor av folk, kaffeköer, solsken och så klart en massa dans, säckhoppning och diverse andra aktiviteter. Så innan jag korkar upp och firar på allvar så kommer här ett gäng bilder, och håll med om att dom flesta såg ut att ha skoj ;)



Än en gång... TREVLIG MIDSSOMAR PÅ ER ALLA!






















"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

4 kommentarer:

  1. Jag var också i Societetsparken idag, men saknade den legendariska BKV-vargen från Nordrona - den hör absolut ihop med midsommar (och BKV)!

    SvaraRadera
  2. BKV-Blogg kan bara hålla med... Var var Vargen?
    Jag kan ta det nästa år om ingen annan gör det hehe... kanske ;)

    SvaraRadera
  3. Håller Swahn på att trycka i sig barnens godis på fjärde bilden nerifrån..? ;)
    Och vem är den mörkhåriga tjejen i ljus klänning och blomsterkrans??? o.0 Yyyyyyyyyyyyl..!

    SvaraRadera
  4. Skoja inte, han bara glufsade i sig godiset. Ang tjejen så har BKV-Blogg givetvis både hemadress och telefonnummmer, om du vill ha.

    SvaraRadera