tisdag 8 januari 2013

ÅRETS FÖRSTA TRÄNING


SWAHN PÅ BÄNKEN IGEN - NU KÖR VI 2013 

Idag var det dags för årets första träningspass för BKV:s A-trupp, och vad jag har hört så är det mycket mycket taggade vargar i år. Vet dock inte om nyförvärvet och ytterbacken Andreas Bagger från Hallsta IK var med idag, men har är i alla fall klar för spel i BKV Norrtälje nu, kul. Sen vill jag givetvis inte se Swahn på bänken, tycker nämligen att han var en av dom bättre vargarna under 2012. Även om det ibland tar emot att berömma honom, ni vet ju hur lätt han har för att bli lite "uppblåst" ;)


 (Andreas Bagger)


Tänkte också passa på att "varna" för del 1 av året som gick. Ok det kanske känns lite blassé nu men det finns ändå en del goda minnen, eller hur? Sen ber jag er att inte ta det på blodigt allvar i så fall haha, samt att jag reserverar mig från eventuella små-missar med antal matcher osv. Fan, det är ju omöjligt att hålla reda på allt, om man nu inte är Lundinare ;) Håll koll!

ps. Tack till Oskar K för bild-lånet.


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar