lördag 20 juli 2013

KONYASPOR


TRÄNINGSMATCH - BKV VS KONYASPOR

Idag lördag så är det äntligen dags för lite fotboll igen, Konyaspor kommer på besök till Norrtälje. Ett lag som vi mötte för ett par år sedan och förlorade med 2-4 mot. Men som vanligt sticker jag ut hakan och säger, trevlig resa hem. Ok, det är en träningsmatch osv men jag är övertygad om att vargarna vill vinna även detta, eller har killer-instinkten sjunkit under "sommarlovet"? Nääääää det har jag svårt att tro... har lite inside-information att tillgå och den säger att ingen kommer att leka med vargarna under hösten. INGEN!!

Kick off klockan 15.00, och läs mer HÄR om matchen.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Är dock jävligt deppig över andra beslut inom familjen, fan vad jag lider med grabben. Ludwig beslutade att att lägga ner igår, kroppen orkade inte längre och hur gärna man än vill spela så funkar det ju inte om det inte stämmer. Att en skada kan sitta i så hårt hade vi aldrig trott, och jag lider med killen som verkligen ville men inte kunde. Han stannar på fyra matcher i år jämfört med i snitt 40 andra år, snacka om omställning. Hoppas nu verkligen att coacher och andra inblandande inte dizzar honom för gott, för här finns fan dynamit att tillgå.... och daddy bara lider :(
Mot Sofiahemmet!

Hyfsat facit på dryga tio år som junior i BKV-tröjan annars:
- Ca 300 matcher, och 200 mål
- 7 röda och 35 gula
- Vunnit 4 DM, 8 serier och 6 cuper
- 27 par fotbollsskor
- Kapten, mittback, mittfältare och anfallare
- 2:a i juniorallsvenskans skytteliga
- Mest ratad i hela upplands ff?

JAG ÄLSKAR DIG LUDDE!! GE INTE UPP, DU KOMMER TILLBAKA!!




"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter
Mail: bkvblogg@live.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar