måndag 7 oktober 2013

VACKERT DJURGÅRDEN


KAPTEN DANIEL BELLANDER - OCH AMADOU JAWO

Det var ett stort ögonblick för BKV Norrtäljes lagkapten Daniel Bellander igår i samband med det allsvenska mötet mellan Djurgården och IFK Göteborg. Här ser vi nämligen hur han får en lyckönskning och en DIF-tröja av Amadou Jawo och jag vet att det är en uppskattad stund för Bella samt att gårdarna ska ha all cred för en mycket fin gest... och för första gången i mitt liv så kan jag säga att det var extra skoj att Djurgården vann matchen också.

Fotnot: För er som inte vet så bröt Daniel benet i en träningsmatch mot just Djurgården i somras.


 


ps. Jag hoppas att det är ok med Micke och Juan Salenko att jag lånar bild och film ;) 


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter
Mail: bkvblogg@live.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar