måndag 30 december 2013

ADJÖ 2013

 
GOTT NYTT ÅR VARGAR!

Vilket underbart fotbollsår vi har haft under 2013
, ett år som avslutades med ett fyrverkeri av glädje då vargarna lämnade "trean" för spel i division två 2014. Bara tre ynka serieförluster på tjugotvå matcher talar sitt tydliga språk, 66-21 i målskillnad ett annat. Glöm inte heller att vi fick en vinst i skytteligan och fair-play spelet. BKV var överlägsna som lagmaskin och mosade ner sina motståndare, ja till och med krossade dom ibland. Det var en njutning att se varenda minut av spelet och spelarna och jag längtar så efter kommande säsong.

Men nu ser vi tillsammans till att
styra det här segertåget mot nya stationer och nya härliga erövringar. Alla ska frukta Vargen och dess följe och ingen ska gå säker, och själv så kommer jag att göra det lilla lilla jag kan för att stötta, trösta och "bara vara".

Och självklart så vill ni väl höra ett nyårslöfte,
så jag lovar härmed att om BKV vinner "tvåan" nästa år så ska jag bli djurgår... eeeh...bajj... nä förresten. Då framstår det ju kanske lite som om att jag inte tror på er och det skickar ju i så fall ut helt fel budskap. Vi bara vinner helt enkelt ;)

GOTT NYTT ÅR PÅ ER SPELARE, LEDARE OCH SUPPORTRAR, JAG ÄLSKAR ER!

ps. Daniel Bellander, extra mycket omtankar till dig inför 2014. Bästa bästa, kämpa!


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det kan komma en "årets-lista" under kommande dagar... håll koll ;)


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter
Mail: bkvblogg@live.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar