lördag 8 februari 2014

DYR TRÄNINGSMATCH


FYRAHUNDRA SPÄNN - FÖR ATT FRYSA ARSLET AV SIG

Nej jag ska inte gnälla, jag har bara mig själv att skylla, men nog kan man väl få kommentera det hela med att jag hatar parkeringen vid Sportcentrum, och vad då P-Service (??) ni kan ju avgå.
Sätter på mig dum-struten och ställer mig i skamvrån. Klantarsel!

Desto roligare att åter igen få se BKV Norrtälje spela fotboll, för oj vad jag har längtat. Och idag fick vi se en hel del nytt på planen också, Tom Stahre, Adam Zlotnik, Simon McMullen, Douglas Goderik, William Mårdberg och Olle Freiman. Faktum var att BKV bytte in åtta nya spelare efter pausvilan så det blev mycket att titta på. Tycker att själva matchen var en typisk träningsmatch men att det såg bra ut och jag bryr mig inte för fem öre över att det blev en förlust (0-1 till gästande Täby efter 67 min). Skön stämning i laget, glada miner, bra fart, massor av energi och en positiv första-match för säsongen. Det bådar gott inför kommande säsong redan men visst finns det en hel del att slipa vidare på. Bra jobbat Vargar!!

ps. Blev väldigt få bilder, fingrarna frös ju sönder efter bara tjugo minuter. Ungefär lika lång tid som det tog för Liverpool att krossa Arsenal med 5-1.


Svecke slet och jobbade

Ny mittback, Tom Stahre

Oskar... och Oscar kämpade tappert

Viktor gör det bra

Daniel stabil idag

Bra jobbat Herman

Kung Henke

Andrés bänkad ;)

 Christer och en okänd wannabe-tränare som gled upp och ville ta över

Nye Adam Zlotnik

 Gamle Swahn... raka dig ;)

Täby-fans

 Och självklart var Sportchefen på plats





Täby

Täby

... och Täby



"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter
Mail: bkvblogg@live.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar