lördag 29 november 2014

SEGT NU


LÅNGT MELLAN INLÄGGEN - BLOGGEN INTE DÖD, SMÅSLUMRAR BARA

Jo jag vet, man kanske borde vara mer aktiv med tanke på alla besökare varje dag osv, men jag är har liksom ingenting att komma med just nu. Helt värdelöst med o-säsong, känns mest som om att man bara går och taggar inför 2015. Hoppas vargarna gör det också. Inte för att jag kräver något men det ser ut att bli en sjukt spännande div 2 serie nästa år, och det skulle ju inte göra någonting om vi fick hem ett par tunga killar, vi förlorar ju förmodligen ett par viktiga pjäser. Så Andrés ring mig ok ;)

I helgen spelas Contigacupen, en inomhusturnering med ett gäng lag, Hallsta IK, Rimbo IF, Roslagsbro IF, Lohärads IF, Väddö IF, Rådmansö SK och BKV U. Med all respekt och utan att vara alldeles för kaxig så borde väl BKV surfa hem detta eller, men personligen så skiter jag i inomhusfotboll, det vet ni. (vad är det för fel på en grusplan?) Men jag älskar den lokala fotbollen och eldsjälarna där ute för vad vore själva sporten utan dom, respekt! Och då pratar jag om hela Roslagen och inte bara dom som deltar i helgen, alla!  Väl spelat allihopa och lycka till!
(hinner jag så åker jag upp och fotar alla jag kan)

ps. kan avslöja dock att det kan komma läsvärt material här snart, vissa vargar är inte blyga så håll koll på bloggen. Och om inte annat så kommer snart en års-sammanfattning a´la inte att leka med.

ps2...... sponsor sökes fortfarande.


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter
Mail: bkvblogg@live.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar