fredag 6 mars 2015

STOCKHOLMSDERBY


BKV-BLOGG BYTER UT VARGARNA - MOT RÅTTORNA

Ledsen kära läsare men det blir inga bilder från lördagens träningsmatch mellan BKV Norrtälje och Södertälje FK, och det på grund av att det spelas ett stockholmsderby som är ett måste. Hoppas ni har förståelse för detta och skulle det nu vara så att någon vänlig själ tar ett par bilder så hör av er till mig så lägger jag givetvis upp dom här, alltid skoj när fler engagerar sig för våra kära vargar. MISSA INTE matchstart, lördag kl 14.20 på konstgräset.
Nästa helg och bortamatch i Borlänge, åker ni buss då? Bara funderar ifall om liksom ;)

Avslutar med en liten liten story med kopplingar till ovanstående:
Jag köpte en gammal oljelampa idag på en liten loppis utanför Rimbo, och när jag satt där i bilen så tänkte jag. Äh va fan jag provar väl då, och så gnuggade jag lite på lampan som såg ut som om den kom från en Aladdin-film. POFF så dök det upp en ande ur pipen på den och gäspade.
- Å tack för att du väckte upp mig, som belöning så lovar jag att uppfylla en önskan för dig.
- Då vill jag leva i all evighet, svarade jag.
- Nä jag är ledsen, men det är den enda önskan jag inte kan och får uppfylla.
- Då vill jag dö nästa gång Hammarby tar SM-Guld.....

Trevlig helg!


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter
Mail: bkvblogg@live.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar