lördag 11 april 2015

ÄNTLIGEN


LÄSVÄRT INFÖR MORGONDAGEN - NU SMÄLLER DET

Klockan har slagit 00.01 och det är D-day... äntligen kickoff och en spännande serie väntar runt hörnet. Har väl aldrig längtat så mycket vid sidan av mitt allsvenska intresse som nu, och jag ser verkligen fram emot att få se vargarna spela på riktigt igen. TAGGA nu grabbar, känn vittringen och kör över Guskarna! Jag hoppas hoppas att jag hinner till Löten, men det är tveksamt. KRIGA!!

Lite läsning inför dagen och glöm inte att kolla in här lite senare när det hela är avgjort, nästan 190.000 läsare kan bara INTE ha fel. Och jag tror inte det blir mindre efter den här säsongen och kanske kanske en ny hemsida... i samarbete med min sponsor Riala GoIF. BKV?

90 minuter-Uppland... blogg-leverantör imorgon?
- Kung Hauta om truppen.
- Skyttekungen Svecke?
- Grymma bröderna Stahre
- Gusk
- UNT
- BKV-Blogg


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter
Mail: bkvblogg@live.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar