onsdag 23 mars 2016

VAR MED OCH TIPPA


TIPSTÄVLING - FINA PRISER

Hallå BKV:are och alla ni andra :) Det börjar dra ihop sig mot seriepremiär och jag kommer att försöka dra ihop en tipstävling på Facebook som gäller för vårsäsongen (om intresset finns). Blir det bra uppslutning med tippare och allting fungerar som det ska så blir det kanske en höst-säsongs-tävling också. Det går ut på att tippa varje serieomgångs sju matcher med ett slutresultat, och då får man poäng efter rätt antal mål, rätt stryktipssiffra och givetvis bonus vid rätt tippat resultat. Man kan tippa samtliga matcher på en gång eller vecka för vecka, och det kommer kosta ynka 50kr för hela säsongen (swish, cash) och insatsen kommer att fördelas på topp fem-tio beroende på antal tippare tex, samt att jag även har några sponsorer som kommer att bidra med lite spännande saker, Åtellet, BKV och ev någon till. Regler osv kommer jag med inom en vecka men jag skulle behöva ha lite respons först så jag har ett hum om antalet tippare, så gå in på FB och visa ert intresse. Så får ni även en påminnelse när det drar ihop sig. Visst blir du tippa-sugen :)



"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter
Mail: bkvblogg@live.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar