torsdag 3 november 2016

TOM STAHRE


BRA AV NT - HÅLL BKV-GRYTAN KOKANDE

Kanon av Norrtelje Tidning att publicera lite BKV Norrtälje så här efter serieavslutet och jag är nog inte ensam om att vilja läsa mer om hur det går för våra killar som lämnat/lämnar klubben. Och självklart vill jag även ha mer om den befintliga truppen, så jag hoppas NT fortsätter att skriva om BKV för det är dom värda och förhoppningsvis kan det också öka på intresset kring laget, positivt!

Reportage om Tom Stahre HÄR.
Lite mer Tom om Emil Skogh HÄR.

Jag passar också på att skicka en hälsning till världens bästa Tom, vet ju att du läser bloggen trots att du numera är proffs :)  Och jag skickar även ett tack till en Sollentuna-spelare som hörde av sig och tackade för all läsning under året, tusen tack för det och lycka till i division 1.


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter
Mail: bkvblogg@live.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar