lördag 21 januari 2017

MAIL FRÅN NOI


DET KOM ETT MAIL - OCH NOI FICK MIG TÅRÖGD

"Jag vill säga ett stort tack till alla i BKV, det gäller styrelsen, tränarstaben, spelare, supportrar och läkarteamet (Sofie)! Mina två år i klubben har varit extremt lärorika, och jag tror inte jag någonsin har trivts så bra i någon annan klubb som i BKV. Föreningen har fantastiska förutsättningar för unga spelare som vill utvecklas och eventuellt ta större kliv, och det ser man väldigt tydligt på mängden spelare som har tagit steg uppåt i seriesystemet dom senaste två åren.

Atmosfären i omklädningsrummet är fantastisk och den kommer jag att sakna mycket! Laget består av grymma killar som tar bra hand om varandra och gör det lätt för nya spelare att komma in. I helhet är jag väldigt tacksam för min tid i BKV där jag har utvecklats mycket både som spelare och person, och även skaffat vänner för livet! 

Nu blickar jag framåt till nästa utmaning som är IK Frej och Superettan! Jag känner att det här är ett väldigt bra steg för min karriär och min utveckling. Jag ser fram emot att få visa mina kvalitéer på en större scen och fortsätta att utveckla mitt spel. Men jag vill säga ett stort lycka till, till BKV för den kommande säsongen och spel i svenska cupen! Det blir spännande att följa! 

Och såklart tack bloggen för två år av grymma matchanalyser, bilder, roliga kommentarer och oändligt stöd till BKV! Du är kung! ❤️"


Tusen tack Noi... vi står alla bakom dig. Kämpa!


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter
Mail: bkvblogg@live.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar