tisdag 19 april 2011

INLÄGG NR 1 (eller 768)

NYA TIDER - NY BLOGG

Välkomna till den nya "BKV-BLOGGEN", en helt ny site och ny design, men den är långt ifrån klar så jag ber redan nu om ursäkt om det kan komma att se lite stökigt ut ibland. TYVÄRR så gick det inte att importera den gamla bloggen så arkivet och allting annat ligger kvar på den gamla web-adressen http://bkv.blogg.se/, och det ligger även en länk dit här till höger i menyn. Lite synd att man måste börja om med allting men det kanske är lika bra, men vem vet det kanske går att ordna senare. Fast det är ju nya tider nu... och "BKV är på väg framåt".... så jag hakar liksom på och försöker "poppa upp" det hela lite.

Så var så goda att börja utforska sidan, och kommentera gärna om ni har åsikter, idéer, förslag etc. Och då menar jag både negativt och positivt. Det uppskattas ska ni veta ;)
Men några saker som ni kan se i den nya menyn till höger kan jag ju berätta redan nu, och det är tex...
- Enkäter
- Den gamla blogg-länken alltid överst
- Att ni se de fem mest lästa blogg-inläggen
- Olika små bildspel
- "Just nu i BKV".
- Aktuella tabeller, matcher
- Du kan prenumerera på bloggen eller inläggen
- Bloggintresserade  ;)

Sen tillkommer en ny menyrad högst upp där jag ska försöka sortera in den text jag skriver beroende på tillhörighet, så slipper ni plöja igen all annan smörja jag hela tiden kommer med. Allt från div2, junior, U17 och dam, till en massa privat smörja, det är bara att välja liksom ;)

Och du..... GLÖM INTE att "lägg till i favoriter" (Alt+Z)

"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkv.blogg.se och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar