lördag 3 mars 2012

BKV KAMMADE NOLL


IFK ÖSTERÅKER VILLE MER- BKV KÄNDES "DAGEN EFTER"

Strålande solsken, pengar på banken och frisk som en nötskrika (eller vad dom nu säger ;). Men vad gör det när vargarna torskar, och inte nog med det. Det såg ut som dom ville göra det? Nä jag ska inte vara elak eller skriva matchreferat, jag sammanfattar det hela med det jag sa till Hauta efter matchen... "Ja, det var väl helt enkelt en sån dag idag". Blir dock lite orolig när jag ser Österåker låta BKV ha boll, kontrollera det hela från mittfält och framåt, hoppas det blir tvärtom när vi möter dom i serien framöver.

Bella på topp slapp jag se, missade ju tyvärr första halvlek.
- Såg dock både Swahn och Viktor på topp i andra, och det var stelt.
- Andreas L var dock rapp och ville nog mest i laget för dagen.
- Mittfältet såg slitet ut och tappade mycket onödig boll.
- Jonas i mål var väl ok och vad jag hörde så var det ju inte hans fel att det hela slutade 0-1.
- Det är bara att gratulera IFK Österåker till vinsten, det gjorde ni bra.... men nästa gång, då jä**** ;)


Bella på rygg, men reste sig snabbt. En riktig krigare!

Stilstudie på Kim... hade det varit jag hade jag suttit på akuten.

Herman fick förtroendet.

Bästa vargen idag, enligt BKV-Blogg

Österåker hoppade högst och ville mest

Sellin ville hålla handen hehe

Bernström försökte ett par gånger

Latast idag, brudarna vid utgången


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa"
Tack för att du besöker och läser bkvblogg.blogspot.com och välkommen åter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar